tisdag 17 juli 2012

Enväldig härskare Kung


Tavlan "Fundering" och jag
Foto: Eric Bengtsson

Hej.

Den senaste utställningen i ateljé w-art tillsammans med Annika Laack var en succé. Mycket folk i två dagar och rekordförsäljning för min del. Är oerhört glad och tacksam för detta. Måleriet fungerar bra för mig nu, inga problem förutom att dukarna är slut så jag måste skaffa fler. Målar över gamla bilder så länge. De jag tröttnat på. Eller retar mig på. Har makten att ta bort dem. Jag är enväldig härskare i ateljé w-art. Kung i mitt eget rike. Det gillar jag :)

Snart är det dags för nästa utställning. Den blir i Tällerud och är en samlingsutställning på temat "Liv och lust". Många duktiga konstnärer som ska vara med där. Har nästan bestämt mig för vad jag ska ta med för bilder, men jag packar inte bilen förrän i morgon. Ska fundera lite. Inlämning onsdag, pressvisning fredag och vernissage lördag. Utställningen pågår en vecka. Undrar hur snabbt Lars Lerins tavlor blir sålda denna gång? Eller mina?

Ha det torrt i Sommarsveriges Regnperiod/Hans

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar