onsdag 26 december 2012

Snabbsummering


Foto: Håkan Nyström
 
På bilden ser ni mig i arbete. Har tyvärr inte blivit så mycket av den varan den sista tiden p.g.a ryggproblem. Blivit desto mer skissande i tusch. Små bilder gjorda vid köksbordet eller där jag befunnit mig när pennan hamnat i min hand. Men det är inte fy skam det heller. Det har jag nytta av när jag väl kommer igång igen.
 
Har inte blivit så många inlägg här heller. Skriver mest på ateljé w-art sida på Facebook. Går snabbare. Uppdaterar direkt från min mobil. Det kanske jag kan här också, men teknik och jag har aldrig varit särskilt goda kompisar. Om ni vill hitta sidan så gå bara in på Facebook och sök på Ateljé w-art. Om ni gillar sidan så tryck på gillaknappen.
 
Ska jag snabbsummera året som gått har det varit ett fantastiskt år. Försäljningsrekord och fullt ös vad det gäller utställningar. Nästa år gör jag ett försök igen att ta det lite lugnare, men det är redan en hel del på gång. Ni kan läsa om de olika evangemangen vid min hemsida:
 
 
Ha ett gott slut på detta år så ses vi kanske nästa. Hans.
 
 
 


1 kommentar:

  1. Inte bromsa upp nu vännen! Njut att att ligga där uppe på konstvågen. Nu när det äntligen händer.
    Fortsätter ryggen krångla - boka tid på www.monaomdinkropp.se . Världens bästa massör och zonterapeut!

    SvaraRadera