fredag 3 december 2010

Möten genom Internet


Vill helst skriva om konst här i min blogg, men ibland händer det inget. Varken här eller där. Trots det vill jag skriva lite. Hoppas ni inte misstycker. Antagligen blir det nog kulturigt innan jag skrivit klart ändå. Så, vad händer i den lilla byn Munkfors då? Jo, jag går mest och fryser och funderar på annat. Vardagliga ting. Renoveringar och ved. Äger man två hus måste det till lite sånt i bland. Det är som det är. För mig.

Men i morgon ska jag iväg till Sunne och kika in en konstnärskollega jag inte träffat tidigare. Chantal Guyot. Hon ska ha vernissage (se bild). Det lustiga är att vi bara har pratats vid via Facebook tidigare. Spännande att se vad det mötet kan ge. Ganska otroligt det där, att Internet skapar möten. Om man inte är rädd förstås. Rädd för det okända.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar