onsdag 22 juni 2011

Skogen

Har haft några lediga dagar hemma, men trots att många vita dukar står och väntar på mig, har jag inte kommit mig för. Har umgåtts en hel del med familjen i stället. Vill naturligtvis måla, men kanske behövde jag familjen och vilan mer än själva målandet? Självklart är jag inte helt okreativ, det är bara penseln som inte vill in i handen.

Har lämnat in två färdigmålade dukar för inramning hos R.T Foto, och dessutom jobbat vidare med två skulpturer. Alla fyra ska förhoppningsvis vara med på nästa utställning som är i Tällerud 23-31 juli. Det är en samlingsutställning med tema "skogen". Tråkigt nog verkar jag inte kunna lägga in bild just nu (antagligen på grund av att jag är så oteknisk) så jag kan inget visa, men då har ni ju en ännu större anledning till att komma till utställningen i stället.

Ha det gott/ Hans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar