torsdag 13 oktober 2011

Lycka till Håkan och lite sensmoral


Var till Hagfors i dag och tjuvkikade på en fin utställning. Hoppas många hittar dit. Det är den värd. Håkan Nyström har en del riktigt snygga fotografier. Jag fastnade för en tre fyra stycken.

När jag kom tillbaka till Munkfors så var jag in i ateljé w-art en liten sväng. Där låg det en bild på golvet och väntade. Trodde faktiskt att den var totalt misslyckad när jag gick därifrån sist, men så var inte fallet. Den har potential, men jag vet inte riktigt hur jag ska fortsätta.Tittade på den länge, drog några kolstreck över den, lekte lite med ett snöre och lämnade den än en gång. Det var inte dags för den i dag, men nu har den större chans till att bli färdig. Den känns inte misslyckad nu. Bara ofärdig, och nu ska den få bearbetas inne i mitt huvud tills jag kommer tillbaks igen.

Sensmoralen med denna lilla berättelse var att det finns hopp även för de misslyckade, och det har ingenting med Håkan att göra. Han har redan lyckats :)

Lev gott där ute/Hans

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar