onsdag 7 mars 2012

Den sista dinosaurien


Hej. Inser att jag är extremt dålig på att göra inlägg här, men tid är relativ och inga ursäkter är bra nog, så jag skiter i all ursäktande, fortsätter skriva mina oregelbundna inlägg och hoppas på att du som läsare har överseende med detta.
Vad händer i måleriet då? Måleriet är kul nu och allt som vill komma fram på mina dukar får göra det. De senaste bilderna är en kärleksfåtölj, en ensam dinosaurie, Julius Cecar, en förlorad, en torso och en livsnjutare. Bilderna har inget tema som låser deras inriktning, utan det är snarare så att eventuella teman som jag ska måla mot, får anpassa sig till mina bilder i stället. Bra så :)
Utställningar blir det många även i år. Menade att jag skulle ta det lugnt, men om alla vill att jag ska komma till dem just i år så får jag anpassa mig efter det. Nästa år kanske ingen vill se mina bilder? Ni kan läsa om vilka det är vid min hemsida: www.westlund.dinstudio.se
Idag kommer kyrkans juniorer till ateljé WestlundArt. Det blir både roligt och spännande. Barn och fyllhundar säger vad de tycker utan krusiduller så idag får jag höra sanningen.
Ha det fint därute/Hans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar