lördag 14 maj 2011

träning och vila



Sitter nyduschad och lyssnar på Roffe Wikström här vid datorn. Kom just på att förutom musiken är vila viktig. En viktig del av skapandet. I alla fall för mig. Det är så lätt att låta vardagen stressa upp tillvaron. Försöker oftast fokusera på ett visst antal punkter jag ska klara av under dagarna. Vissa dagar mer punkter, andra mindre. Idag är jag ledig fram till klockan 16 och kan i princip välja vad som helst att göra fram tills dess. Det enda jag vet, är att det ska in en hundpromenad på den lilla fritiden. Hinner inte så mycket fysisk träning tyvärr p.g.a kommunalt och kulturellt arbete utan det är hundpromenaderna som får bli min träning. Undrar hur jag egentligen ska klara av att springa en mil i stadsloppet i Karlstad i juni. Får väl intensivträna på slutet, he he.


Bilden idag är en av mina allra senaste. Ska inte skriva er på näsan vad den föreställer utan det får ni fantisera fritt om. Hm, kanske skulle rama in den i dag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar