torsdag 1 december 2011

Telefonbedrägeri och tipp tapp


I dag har jag polisanmält ett telefonbolag som försöker bluffa till sig pengar av mig och många andra. Fått krånglat med brev och telefon för att försöka göra allt rätt, men det där vet man ju aldrig ändå i slutändan. Det jag vet är att de aldrig ska få några pengar av mig. Dessutom lär ALLA telefonförsäljare få svårt att komma i kontakt med mig hädanefter. Nu svarar jag bara hallå och om jag hör att det är ett företag som försöker sälja något, lägger jag på. Vill jag köpa någonting, av någon, åker jag dit, eller ringer själv. Basta!

Nog om det. Det lackar mot jul och ingen årets tomte har det blivit gjord än. Gör ju en varje år som jag sedan målar över om ingen köpt den innan årsskiftet. Skäms på mig, men jag har inte varit lat! Skyller på att det har varit lite fullt upp. Kanske hinner om jag skyndar mig. Tipp tapp :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar