söndag 8 april 2012

i Sunne hemma hos Lotta Appelqvist

Lotta Appelqvist
på en stol med rygg

Två av tre dagar har passerat nu på utställningen i Sunne hemma hos Lotta Appelqvist. Mycket folk, goda bullar, mycket kaffe, massor av människor, glada fina människor som gillar konsten, lite sålda bilder. Det har varit två fina dagar så hur det än går i dag så är jag nöjd.

Menade att jag skulle hinna besöka någon annans utställning men det finns inte tid till det. I dag ska en stor tavla levereras och så vet jag folk som kommer speciellt för att hälsa på så man får vara på plats.. Synd, men jag tror nog att de andra konstnärerna har överseende med det, de har ju lika svårt att komma ifrån som jag. Men ni andra dödliga som inte varit där än har chansen idag. Välkomna.

Tills vi ses, ha det fint/ Hans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar