söndag 13 maj 2012

Whatewer


Ska försöka sammanfatta lite från Hjärtrundan jag var inbjuden till, som gästutställare. Mastigt. Överväldigande. Osannolikt. Kom ca trehundra personer per dag till utställningen jag hade tillsammans med Per Erik Aronsson i hans galleri/ateljé. Kände kanske tjugo av de som kom, så alla frågor och kommentarer gjorde min lilla hjärna allmänt trött. Men det var kul. Dels att lära känna andra konstnärer och att möta en ny publik, även om alltsammans gjorde så jag till slut fick trycka på autopiloten för att få fram ett leende.

Börjar smått vakna till liv igen och nu till helgen är det äntligen dags för något liknande på hemmaplan. Denna gång är det Konsthelg utan Gränser http://www.konsthelg.com/ 17-20/5 kl. 11-17 och jag ska ha öppen ateljé w-art vid Ängvägen 1 i Munkfors. Station 22. Blir roligt. Har faktiskt möjlighet att måla så jag ser de fyra dagarna som arbetsdagar. Har svårt att tro att det kommer ens i närheten så många människor denna gång, men man vet ju aldrig.
Hoppas vi ses/Hans

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar