söndag 13 december 2009

Kulturens Värld



Idag kommer det en journalist från Stockholm för att skriva ett reportage om mig till tidningen Kulturen Värld. Spännande jovisst, men hur förbereder man sig mentalt för något sådant? Det är ju en ganska stor sak faktiskt.

Stod och funderade på det när jag rakade mig och kom fram till att det bästa är nog bara att varva ned. Tända i kaminen bör jag väl göra förstås, så det är varmt och skönt i ateljén när hon kommer, och så kanske sitta och spela lite gitarr (därav dagens bild). Det blir nog att jag målar lite också.. det är ju min allra bästa meditation.

Måste medge att det är roligt med sådana här dagar. De som kittlar lite extra.

2 kommentarer:

  1. Jag tror jag var mer uppjagad än du! Samtidigt som jagtycker det är så kul att jag inte känner att jag "jobbar"!
    Barbro

    SvaraRadera
  2. Vi fixade det bra tillsammans Barbro. Nu är det upp till dig att ro det iland.

    SvaraRadera