lördag 12 februari 2011

Mycket på gång


Då och då hittar jag till ateljé w-art. Gör ett ryck och går därifrån. Allt får ligga på tork tills nästa gång jag kommer dit. Håller som vanligt på med en massa olika bilder. Just nu är det en groda, en talgoxe, ett landskap/rymdupplevelse, en fantasifigur och en bild jag inte riktigt kommit underfund med... än. Härlig kombination va?

Kul att ha mycket på gång. Egentligen skulle jag göra hundar och jobba på ett hemligt projekt, men de bilderna kommer när de kommer. Faktiskt har någon hund tittat fram. Det som förvånar mig är att det bara kommer snälla hundar. Söta hundar. Vill göra någon best också. En vakthund. Riktigt ilsken liten sak. Men har inte varit på det humöret. Får väl reta upp mig på något så småningom.

Ha det gott/Hans.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar