tisdag 1 februari 2011

Tisdagsjobb


I morgon ska jag hänga tavlor i Karlstad vid Galleri Konstgruvan. Vernissage på lördag. Se mer information här: www.gallerikonstgruvan.se/empty_37.html
Det blir många landskap, en del tusch och lite annat. Bilden här ovan är lite av en kombination av alltsammans, mixat med en smula galenskap och en gnutta humor. Sådan är min konst än så länge. Hoppas bara jag hittar bilden. Den leker kurragömma med mig.
Lotta Appelqvist, konstnärinna och vän, var här och hjälpte mig med första utgallringen. Hon skrev om det vid sin blogg här: www.jagochminbild.blogspot.com/2011/01/hans-westlund-staller-snart-ut-i.html Känner mig lite lugnare efter det. Tack Lotta!
Ska måla de sista strecken på vissa tavlor, rama in andra och till sist, göra sista gallringen idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar