torsdag 14 april 2011

Herr blues


Egentligen borde jag välja ut vilka bilder som ska med till Sunne nästa vecka, men jag har ingen lust. Inte idag. Gör nog som vanligt. Packar bilen när det är dags, och bara åker. Det är ju ingen temautställning så jag kan ta med i princip vad jag vill. En salig blandning lär det bli, och så vill jag förstås måla någonting nytt. Har en ljusgrön/gul bild i huvudet, men ingen duk att måla på. Funderar allvarligt att måla över en bild jag tröttnat på. Så får det bli. Har en vän som älskar den bilden, men det tror jag att jag tar och skiner i... ha det bra där ute/Hans.


Ps: Bilden i dag är en ny som tillhör en serie på tre, bestående av familjen blues, herr och fru och baby blues. Ni såg baby blues på det förra inlägget. Fru blues sparar jag till nästa inlägg: Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar