torsdag 7 april 2011


Nu är det jädrars i min lilla låda vår på gång. Känns bra det. Människor blir inte bara glada och sociala, de blir vårdeppiga också. Så är det. Bara att acceptera. Jag blir allt. Då och då. Just nu är jag förkyld. Det hör också till. Liksom allergier. Fåglar och blommor. Tulpaner. Romantik. Allt.

Tycker det har varit en alldeles för lång vinter, och snart är det påsk också. Då ska jag vara i Sunne och ställa ut på Hotel Selma. Ska bli kul tycker jag. Förra året var det smockat med folk. Riktigt roligt så klart, men ärligt talat, det blir lite drygt att bara vara tillgänglig. I år ska nog gitarren med, så jag kan sitta och plinka lite försiktigt. Tiden går fortare då. Tar nog med ett skissblock också, och en cd-spelare. Kanske ska överraska publiken med lite Black Sabbath, he he.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar