onsdag 3 augusti 2011

Galleri Svea



Har precis fått klart att jag ska ställa ut på Galleri Svea i Stockholm under perioden 12-19 Aug. Se bild och länk här ovan. Spännande och oplanerat. Det är inte mer än några dagar sedan som jag sa att det var skönt att ha Augusti utställningsfri för att kunna rikta allt fokus på Septemberutställning "Över & under ytan" i Sunne. Men ibland dyker det upp saker man inte ska säga nej till. När allt faller på plats. Detta var ett sådant tillfälle. Ska bli riktigt roligt! Suveränt stark kontrast till min senaste utställning i Avradsbergets ödehus :) se bilden här under..


i ett fönster i ödehuset

Nu funderar jag på vad jag ska ta med. Tavlor blir det i alla fall. Tankarna går åt det minimalistiska, och med det menar jag små tavlor, men det går nog inte. Kanske blir ett mellanting. En blandning. En påse Westlund :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar