lördag 2 juni 2012

Blått


Vet så klart att det först att jag ska ha en utställning vid Alsters herrgård i Östra flygeln nu i mitten på juni och två veckor framåt, men jag kan inte låta bli att se fram emot helgutställningen som ska bli i ateljé w-art den 30/6-1/7 kl.11-17.oo. Då ska nämligen Annika Laack släppa sin tredje bok och den här gången vågar hon sig på att testa något nytt. Något som inte handlar om hennes jobbiga sjukdom Parkinson som hon dras med utan något helt annat. Modigt tycker jag! Boken handlar om lilla blå, som är en klänning, mer säger jag inte.

MEN en utställning på temat blått ska det bli samtidigt. Kul! Gillar såna här småtokiga utmaningar. Har bara för det köpt en blå gitarr på nätet, se bild, och hoppas nu verkligen att den kommer fram i tid. Då ska jag plinka på den och driva inte bara min fru till vansinne utan även fresta på Annikas tålamod, och kanske en och annan besökare :)

Läs mer om utställningen vid: https://www.facebook.com/update_security_info.php?wizard=1#!/events/178684538926752/

2 kommentarer:

  1. He he ... Ser fram emot den Blå gitarren. Blir det för jobbigt börjar jag sjunga ... Då Du! pokonis A

    SvaraRadera
  2. Hoppas den kommer fram i tid :)

    SvaraRadera