tisdag 12 maj 2009

13.05.09 slumpens timme


Slumpens timme kommer då man arbetat ett bra tag och man är trött och hungrig. Det är då man gör de misstag som kan bli bra, eller dåliga. Blir de bra är det underbart. Blir de dåliga får man lära av misstagen. Bilden Lucia här ovan misslyckades jag totalt med hennes ansikte, så jag blev så förbannad att jag skar bort det. Men då kom jag på att jag kunde göra ett nytt och lägga under. Som ett kollage. Nu efteråt tycker jag det blev den bästa av gårdagens bilder.

2 kommentarer:

  1. Fantastiskt roligt att få ta del av dina tankar omkring dina bilder. roligt att du uppdaterar så ofta också

    SvaraRadera
  2. Roligt att du tycker det Monica. Svårt att veta annars om ingen säger nåt :) att jag uppdaterar varje dag är mest för att jag vill hålla det vid liv, göra det till en vana hos mig själv. Det ger mig också en möjlighet till reflektion.

    SvaraRadera