söndag 12 september 2010

Kort summering av gårdagens roadtrip

En stor fantastisk hästbild

Tavlan Thomas håller i är numera min

Mycket inspirerande resa igår. Att besöka Thomas Christenssons ateljé tillsammans med Thomas Strandberg gav mig den kick jag så väl behövde. Glädje och inspiration. Tillbringade kvällens timmar i min egen ateljé.

Vilka fantastiska tavlor han skapar den mannen. Thomas Christenssons bilder lever! Snart är det konstrunda i Karlstad. Då ska han medverka. Rekommenderar alla att åka dit och kolla.

2 kommentarer:

  1. Hästbilden är verkligen läcker. Låter kul med roadtripp tillsammans och till, inspirerande!

    SvaraRadera
  2. Ska hälsa Thomas det Eva. Tack för att du kommenterar. Då vet jag att någon läser :)

    Rekommenderar verkligen roadtrippar. De väcker lusten.

    SvaraRadera