onsdag 15 september 2010

Om man inte ska är det svårt att låta bli...


Var bara i ateljén i en timme i går, men jag hann börja på ett nytt hemligt projekt. Ett projekt som säkert kommer att uppröra en del människor, men förhoppningsvis få andra att dra på munnen i rätt riktning. Nu ska jag egentligen inte hålla på med det för jag fullt upp inför Munkfors höstsalong i oktober och Stockholmsutställningen i november, men det gick inte att låta bli. Det kanske är för att jag inte ska som det lockade extra mycket. Får i stället försöka göra allt samtidigt. Borde väl gå att jonglera med konst också, he he.

Dagens bild är en jag vill ha klar innan höstsalongen. Den närmar sig, men är inte riktigt där än. Lite mer färg, lite fler streck och en shysst titel/namn är det som krävs. Kanske kommer i dag. Ska gå ut nu. Snart. Ska bara..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar