söndag 26 september 2010

Höstsalongen 2010

Tog en bild på affischen
så ni får reda på tiderna som gäller

Känns lite lyxigt att ha någon (Göran Olsson)
som ansvarar och hänger utställningen


Det här var den sista tavlan jag fick färdig innan det var dags att åka
och det är den Göran står och håller i på bilden här ovanför


Nu har mina tavlor levererats till Munkfors-Ransäters-Konstförenings Höstsalong. Arton stycken blev det allt som allt. Känner mig nöjd med min insats. Smygkikade så klart på de andra konstnärernas inlämnade konstverk, och det såg bra ut. En utställning jag kan rekommendera utan att den ens var hängd och klar när jag gick därifrån.

3 kommentarer:

  1. Det var många bidrag! Då förstår jag att du fick jobba för att få till det. Ha det så bra & hälsningar från en montertrött kollega.

    SvaraRadera
  2. UUUUJa ... Ser fram mot att se dina nya verk ... pokonis A

    SvaraRadera
  3. Tack Titti. Det VAR lite slitigt, men jag rodde det iland. o

    Och tack Annika :) ska bli kul att höra vad du tycker. Din favorit blev dock kvar i ateljen ;) Göran som valde bilderna föll inte för ramen, han ville ha det enhetligt. Otur för publiken, tur för dig.

    SvaraRadera