söndag 10 januari 2010

Feta änglar


Idag ville änglarna vara med i mina tavlor. Underbart feta ljuvliga änglar. Bilden här ovanför är en skiss jag gjort i datorn, men jag har även varit i ateljén och kladdat med färg, kol och tusch. Många olika varianter så får vi se vem som funkar bäst i slutändan. Målet är när jag ska ställa ut i november på Galleri Ciresia vid Mariatorget tillsammans med Mikael Sjömilla. Då ska jag/vi förhoppningsvis ha en hel del änglar, demoner och annat skrömt att visa upp.

2 kommentarer:

  1. Nu har jag tittat runt lite här och jag gillar det jag ser och läser. Hit kommer jag att komma igen.

    SvaraRadera
  2. Tackar för det Elin. Kul att få kommentar också. Lite mer konkret bevis för att det verkligen finns människor där ute i cyberrymden :)

    SvaraRadera