söndag 11 september 2011

Signerad och klar?


När är en bild klar? Hur lång tid tar det att göra en bild? Får den där frågan ibland. Själv går jag mycket på instinkt. Rutin också antagligen. Som med dagens bild. Redan nu känns den som en spark i magen på mig. Det räcker för att jag ska signera den och visa upp den, men samtidigt så gnager en liten fantasiråtta på inspirationsosten och mumlar att det skulle kanske gå att göra sisådär... ja det är det som gör att jag inte vet om den är klar än. Den får stå och mogna nu, så får vi se om jag gör det där lilla extra som jag funderar på sen, och det kan ta tid. Hur länge vet jag inte. Det kan ta timmar, dagar, år. Men jag säljer den idag om någon vill köpa den, den är ju signerad och då är den säljbar. Men jag har ingen direkt titel på den än, och det vill jag gärna ha. Har faktiskt en massa titlar till denna, men ingen som jag bestämt än. Ni som läser min blog kanske har en titel ni tycker passar?

Lev gott där ute/Hans

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar