måndag 18 oktober 2010

Vistaprint

Idag försvann förmiddagen fort. Har lekt med bilderna i datorn och beställt en massa reklamgrejer inför ängelutställningen i november. Vykort, kaffekoppar, visitkort, pennor och en alldeles fantastiskt snygg T-shirt till mig själv som jag ska ha på vernissagen, se bilden. Blir nog bra. Gjorde naturligtvis fel först så nu har jag en djävligt hög kredit vid Vistaprint där jag beställer. Men det är en betald kredit så jag blir inte skyldig någonting, och det är bra. Vill ju inte hamna i lyxfällan. Vistaprint kan jag annars rekommendera till andra som vill göra reklam för det de skapar. Här är webadressen: www.vistaprint.se. Men var försiktiga. De påstår att det är gratis eller lockar med höga rabatter, men frakt och moms kostar också, och den är inte gratis. Eller jo, ibland har de faktiskt gratis frakt också. Ha det gott - Hans.

4 kommentarer:

  1. ...och ibland får man dubbelt så mycket som man hade beställt, men tre veckor senare än man hade bestämt. Lägg på lite tidsmarginal, men billigt och bra.

    SvaraRadera
  2. så är det, finns inte mycket som är perfekt

    SvaraRadera
  3. Vistaprint är bra :)
    Vilken fin tröja det blev!

    SvaraRadera