lördag 12 juni 2010

Karlstad stadslopp 2010

Foto: Thomas Strandberg

Min löptid på Karlstad stadslopp blev 1:10:54. Inte illa tycker jag själv. Det var ju en mil och själv hade jag bara sprungit 7 kilometer som längst innan i år. Tyckte dessutom att det var roligt så jag har lyckats med mitt mål i år. Nu är det bara att hänga i och inte bli förslappad, men det går nog bra. Är ganska envis och skorna har inte gått sönder än. Som ni ser på fotot så tog jag och Thomas årets premiärdopp på vägen hem. Kallt och uppfriskande.

Det var en helt igenom bra dag och på kvällen fick jag kvalitetstid med min dotter. Vi såg på "Macken" tillsammans, skrattade gott och somnade sedan ganska så lätt måste jag medge :)

2 kommentarer:

  1. Härligt! Ni ser rätt så nöjda ut på bilden :)

    SvaraRadera
  2. Det var vi Elin, det var vi :)

    SvaraRadera