tisdag 13 oktober 2009

Broken heart shadow

Broken heart shadow
Storlek: 40x40 Material: Akryl/Kol på duk. Pris: 4000 kr

Har varit ute och gått i solen, och det är vackert där ute. Mark och träd i perfekt balans. Där vilar bara solens skuggor. I min tavla däremot vilar en annan. Bilden har några år på nacken, men jag gillar den bara mer och mer. Det är så med vissa tavlor. De växer med tiden. Tyvärr, är det även tvärsom med andra. Men det där är ju personligt. Mina favoriter behöver ju inte vara andras och vice verca.

2 kommentarer:

  1. tack, den där ska nog få igång mina penslar idag monica

    SvaraRadera
  2. Kul att jag kan inspirera Monica. Lycka till med målandet.

    Ps:har ändrat det där med kommentarerna igen. NU kommer det in direkt. Det är smidigare för mig och roligare för de som skriver. Tack för påpekandet.Ds

    SvaraRadera