onsdag 7 oktober 2009

självporträtt med blommor


Självporträtt med blommor
Teknik: Akvarell/Gouash/Tusch
Storlek: 5x10 cm Pris: 1000 kr
Målade klart den här i dag. Började med den i Stockholm. Ska ta med den till Karlstad i eftermiddag så den får representera mig på utställningen vid Gröna Galleriet. Har valt två bilder till men de vill jag inte lägga in här nu. Ni får åka till Karlstad och se om de kom med.
Men jag kan ju säga vad de heter. De som känner mig och har följt bloggen har kanske sett dem förut. Hund med bi. Den har jag lagt in tidigare tror jag. Och sen blev det min kära spöktulpan. Min absoluta favorit bland tulpanerna.

2 kommentarer:

  1. Perfekta val, jag skall skicka syrran och titta Spöktulpanen är säkert urläcker live.
    Lycka till med projektet 50 i helgen, kanonbra koncept

    SvaraRadera