onsdag 7 oktober 2009

Spöktulpan

Spöktulpan
Storlek: 30x40 cm Material: Akryl Pris: 3000 kr

Den här tavlan hänger också i Karlstad vid Gröna Galleriet. Skönt. Nu har jag gjort mitt där. Nu får tavlorna göra resten. Hinner inte vara med på vernissagen på lördag för då måste jag jobba kommunalt.

Nu i dag, eller i morgon kväll, ska jag hänga upp tavlor på en väns femtioårskalas. Det kommer ett 80-tal gäster. Många långväga. Tanken är att de ska få gå och mingla på lördag (tillsammans med mig) och titta på tavlorna för att sedan på söndag även ha möjlighet att komma bort till min ateljé. Ska bli kul att se hur det går. Ett nytt sätt (för mig) att marknadsföra. Men ett kul sätt. Känner ju jubilarskan så jag förenar nytta med nöje där.

2 kommentarer:

  1. Låter som ett toppen sätt att visa sin konst på...förena nytta med nöje :D
    Hoppas det går bra för dej så du får din kamin.
    Kram röhs

    SvaraRadera
  2. Tack Annica. Kaminkampanjen går lysande. Har beställt kaminerna i dag :)

    SvaraRadera