söndag 26 april 2009

26.04.09 vissla

När jag gick igenom gårdagens bilder från krokin stack den här ut ur mängden. Var bara tvungen att teckna dit några toner till hennes visslande läppar. Kallar den "glöm inte att vissla" och vad jag vill säga med det är väl att man ska försöka se det positiva i livet. Även om man är ledsen kan en liten trudelutt pigga upp. Jag har en vän som heter Göran Hogen och han visslar ofta. Det är härligt. Är själv likadan. Jag anser att man blir glad av att vissla. Pröva.

2 kommentarer:

  1. Instämmer till fullo... när jag låg i skilsmässa visslade jag mycket på jobbet.
    Fick ibland höra kommentaren "Va du verkar glad", men svarade då att jag visslade för att inte falla i gråt *L*
    Lite oväntat svar, men fan... det var ju så.
    Vissla mera !

    SvaraRadera