måndag 30 november 2009

resumé skyltsöndag


Ja då har skyltsöndagen varit och det kom mer människor än vi hade förväntat oss. Roligt roligt. Dessutom fick jag städat och ordnat. Ibland behöver man ha en symbolisk piska över sig för att något ska bli gjort. Nu är ateljén på övervåningen tömd (se bild) och har inretts till ett tavelrum i stället. Fint det, nu kan jag börja använda nedervåningen som ateljé på allvar.
De som inte hann med att komma på söndagen kan bara höra av sig och komma en annan dag.

2 kommentarer:

  1. Riktigt nice Hans =) Hade jag varit i krokarna så hade jag kommit men det får bli nästa gång jag är hemma med tid i bagaget/Pôjken ôt Inga =)

    SvaraRadera
  2. ja du Ingas pöjk.. Tack! Såg mor din i går inne på Ica.. hon ska komma hit på torsdag om hon kommer i håg.. Du är alltid välkommen det vet du :)

    SvaraRadera