onsdag 28 juli 2010

Fotoutställning


På mina promenader med hunden finner jag många roliga ting. Saker som sticker ut ur vardagen. Försöker ta kort på dem. Se t.ex dagens bild. Tror att de inspirerar mig någonstans djupt inom, men jag vet inte. Kanske gör de sig bäst som foto.

Kanske borde jag ha en fotoutställning. Bara för att jag kan. Det skulle vara roligt. Eller en bok med dikt och foto. Det skulle också vara roligt. Eller en kombination av båda.
Har ofta sådana här idéer, men spikar aldrig några datum för dem. Och är det något jag lärt mig så är det att om man inte planerar ett datum så blir det inget. Hm.. då får jag väl göra det då. Nu säger vi att jag ska ha en fotoutställning med tillhörande boksläpp. På sommaren. I juni. Den 25:e. 2011. Ni är mina vittnen.

Så. Det borde fungera. Välkomna då då.

4 kommentarer:

  1. Tack för inbjudan. Då ser jag fram emot att ta del av ditt "nya" konstprojekt då. + Ha en inspirerande dag i dag.

    SvaraRadera
  2. Vad skoj att du nappade Titti. Gött. Då har jag ett vittne :) ha en bra dag du också.. var du än målar.. inne eller ute.

    SvaraRadera
  3. Det här låter som ett spännande projekt du har startat. Bra att sätta egen deadline.
    Och tack för kommentaren hos mig, och ja, för mig är det iaf så att bilder blir till hela tiden även när de inte syns på papper/duk/plåt odyl.
    Du verkar själv tänka lite lika här med dina promenadfotografier, spännande!

    SvaraRadera
  4. Tack för kommentaren Eva. Jo deadline är bra. Då blir det av. Sen kanske det inte blir som man först tänkte, men det blir iaf något.

    SvaraRadera