fredag 23 juli 2010

vernissage i dag och jag är glad

(tryck på bilderna om ni vill se dem större)



Jag är glad. Alla mina inlämnade bilder fick vara med på utställningen som har vernissage i dag. Och en bra plats fick jag. I bästa hörnet. I bästa rummet. I samma rum som publikmagneten från samma ort som mig - Lars Lerin. Ser de hans tavlor så kanske de anar mina.

Var dit på pressvisning i går och fick en god lunch som vanligt.
Underbara människor som ordnar detta jippo varje år.

De har min respekt.

4 kommentarer:

  1. Grattis. Roligt med utställningar som får sådär positiv start. Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Härligt att höra att det går så fint Hans. Får du tråkigt någon gång kan du gärna kolla in min förbättrade hemsida på http://buhu.tk kram sarah R.

    SvaraRadera
  3. Hej Sarah. Försökte gå in på din hemsida, men fick bara upp en stor bild av dig och sen kom jag inte längre. Tyckte nog att den andra sidan var bättre.. om jag får skoja till det lite.. och det får jag.

    SvaraRadera