måndag 29 mars 2010

Blandrasängel


I dag får jag besök i ateljén på f.m så jag antar att jag måste städa lite. Min fru har haft "binda-påsk-krans-träff" där. Kan nog vara en bra idé att städa ändå antar jag. Märkte i går när jag målade att det då och då kom skräp i färgen och det blev lite småirriterande efter ett tag. Vill ju gärna måla med tavlorna på golvet också, inte bara i staffliet.

Ska försöka bli klar med några bilder i dag, men det är inte säkert att det blir så. Låter gärna tavlorna få ta sin tid. Har ingen brådska. Dagens bild gjorde jag förra året, men att det var en ängel, det såg jag inte förrän i dag. Hade bara funderat på vad det var för blandras tidigare.

2 kommentarer:

  1. Har du kommit på vad det är för en då eller kanske den ska få vara så där svårdefinierad? Ha det bra.

    SvaraRadera
  2. Det får nog vara en blandras :)

    SvaraRadera