fredag 5 mars 2010

Universums oändlighet

Trots en envis förkylning så tecknar jag vidare. Funkar bra. Tid och behov har en förmåga att bara försvinna ut i universums oändlighet när jag koncentrerar mig på skapandet.

På tal om ingenting så har jag ändrat lite på mina utställningar i år. Tagit bort en del och lagt till andra. Det går faktiskt att göra så. Det är en lyx jag ger mig själv. Möjligheten att säga nej i bland och ja lika ofta, om inte mer förstås. Alla nyheter presenteras med regelbunden uppdatering vid min hemsida: www.westlund.dinstudio.se

2 kommentarer:

  1. Det skulle vara roligt att se dina änglar samlade på en utställning. Det verkar alltså bli en sådan i Stockholm så då kommer jag och hälsar på.

    SvaraRadera
  2. jajemän Titti, de ska till stockholm, den 6-11 november, Galleri Ceresia vid Mariatorget. Nu får vi se om jag tar med tuschisarna, de är mest till för inspiration och till den blivande boken..

    SvaraRadera