lördag 3 april 2010

konstnärer och vänner

8 bilder från min utställning på 48 bilder


I dag är det sista dagen på utställningen vid Hotel Selma Lagerlöf i Sunne. Tre dagar med massor av folk. Intensivt var ordet sa Bull.
Höjdpunkten för mig var ändå när jag smet iväg till Lotta Lagersson och fick med mig min favorittavla hem. Den hänger ovanför min dator nu. Ska lägga in en bild på den så fort jag investerat i en ny mobil. Tappade min i golvet i går, och inte bara en gång utan två gånger. Alla bilder och all musik försvann i ett nafs och inte går det att länka den med datorn längre heller. Men det går att ringa på den så den får väl hänga med tills jag får tag på en ny.
Hann även åka och hälsa på Per Pedersen. Härligt kreativa underbara konstnären Per Pedersen. Han inspirerar och knäcker mig varje gång jag är dit.

I dag ska jag börja dagen med att åka förbi min bror, galleri Träsmak och Hans Olsson innan jag fortsätter till min egen utställning. Jag tror på att titta och diskutera med andra konstnärer. Man behöver inspiration och vänner i ett konstnärligt yrke.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar