torsdag 1 april 2010

Nattbloggande


Idag när jag samlade ihop mina tavlor för att åka till Sunne hittade jag av en slump ett gäng andra bilder. De var bra, men jag hade inte tid att fixa till dem till med inramning och passpartoue för att ge dem en rättvis presentation, de får bli med till nästa utställning i stället. De är alla målade med gouasche, blyerts och den sparsamt använda vänsterhanden om jag inte minns fel.
Nu är allt hängt och numrerat inför morgondagen, listan är skriven och det är bara att vänta på det roligaste, att utställningen ska öppna i morgon kl. 12. Det var redan en del sugna människor och trampade i dörren i dag, så det kommer säkert en hel del morgon, men jag har inga förväntningar, bara förhoppningar. På så vis blir man inte besviken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar