fredag 14 maj 2010

3:e dagen av 4


Igår fick jag reda på att artikeln om mig kommer i nästa nummer av Kulturens värld, men redan i majnumret så är det med en helsidespuff inför septembernumret. Roligt roligt. Kunde inte skapa en länk idag, men om ni är intresserade av tidningen så finns den på nätet vid den här adressen: www.kulturens-varld.se

Halva utställningstiden har passerat. Två dagar kvar. I dag och i morgon. Alla som varit där hittills är nöjda med det de sett, så det känns bra. I dag kommer det några vänner till mig, så mina mungipor är lite högre än vanligt.

Dagens bild är en fågel som kommit till under utställningstiden. Den har inget namn än, men då är den ju alldeles nyfödd också. Kanske kommer namnet i dag.

4 kommentarer:

  1. Den påminner lite om en katt...

    SvaraRadera
  2. Hej, nu är vi hemma igen och resan gick bra. Tack så mycket, Hans. Det var verkligt kul att ses och att få möjlighet att titta på all din konst i verkligheten. Trevlig ateljé du har också. Allt gott!

    SvaraRadera
  3. Mischa: den påminner lite om många djur :) Titti: Tack så jättemycket för att du kom, och för att du gillade vad du såg. Blev jätteglad för att du ville köpa tavlor av mig också. Bättre kritik kan man inte få. Stor kram.

    SvaraRadera