torsdag 6 maj 2010

Konsthelg nästa helg

Två små tuschänglar plus de här tre
Dårpippi - Madonna med små vingar - Animalia
hänger vid Ransäter-Munkfors-Konstförenings samlingsutställning

De fick representera mitt måleri som det är i dagsläget.


I morgon är det dags. Då ska jag börja organisera och rama in bilder inför nästa helg. Konsthelg. Öppen ateljé/galleri w-art tillsammans med min svägerska Nenne Westlund i fyra dagar. Torsdag - söndag. Kl. 11-17.00. Ängvägen 1 i Munkfors. Ring om ni undrar över något.

Min mobil: 070-53 72 936.

Hade en bra idé när jag vaknade i morse. Ska varva stora bilder med små serier. Sedan ska jag bära upp de bilder som inte får vara med på årets utställning till övervåningen. Då kan de besökande som vill se mer, själva få gå upp och botanisera bland de ratade.

2 kommentarer:

  1. Låter som att du kommit långt i din planering. Hoppas det går bra med inramningarna. Trevligt det där med övervåningen och att få botanisera som kontrast till det du visar primärt.

    SvaraRadera
  2. Tack Titti. Det är skönt med respons. Då vet man att man inte riktigt är ute och cyklar iaf :)

    SvaraRadera